неділя, 5 квітня 2015 р.

Виступ на тему:

"Організація роботи з обдарованими 

та здібними дітьми"

Підготувала
вчитель інформатики
І категорії
Лазукіна М. В.

Заслухано
на засіданні шкільної творчої групи
«Формуємо творчу особистість»
11.12.2014 р.,
протокол № 2
Як відомо, обдаровані діти виділяються рядом характерних особливостей:
  • обдаровані діти мають добру пам’ять, особистий світогляд; 
  • в них добре розвинута свідомість;  
  • обдаровані діти, як правило, дуже активні  і завжди чимось зайняті; 
  • вони настирливі в досягненні результату у сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук;  
  • хочуть вчитися і досягають у навчанні успіхів. Навчання дає їм задоволення;  
  • вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути у суть речей і явищ, вміють фантазувати;  
  •  обдаровані діти з задоволенням виконують складні і довгострокові завдання; 
  • вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно думати, маніпулювати  логічними операціями, систематизувати, класифікувати і узагальнювати їх.
Розвиток обдарувань та нахилів учнів здійснюється такими шляхами:

  • Включення у структуру уроку інформатики проблемних, евристичних методів роботи, різних форм організації навчальної діяльності. 
  • Забезпечення участі школярів у позакласних заходах з предмета, у заняттях гуртків з інформатики. 
  • Створення умов для самостійної діяльності. 
  • Створення умов для участі учнів у олімпіадах, турнірах, конкурсах з інформатики.
При роботі з обдарованими дітьми можуть бути використані наступні форми навчання:

індивідуальні, фронтальні, групові, дискусійні
  • Фронтальні: заняття-дискусії, семінари, дебати, організаційно-діяльні ігри (ОДІ), рольові ігри. 
  •  Групові заняття: парні, постійні групи з переміною функцій їх учасників, груповий поділ класу з однаковим завданням, з різним завданням, із загальним звітом кожної групи перед всім класом.
  •  Дискусійні форми: симпозіуми, дебати, бесіди за круглим столом, невеликі сесії, ділові бесіди типу інтерв’ю, шкільні лекції, семінарські заняття.
Презентація 1

Немає коментарів:

Дописати коментар