Виступ на тему:
"Організація роботи з обдарованими
та здібними дітьми"
Підготувала
вчитель інформатики
І категорії
Лазукіна М. В.
Заслухано
на засіданні шкільної творчої групи
«Формуємо творчу особистість»
11.12.2014 р.,
протокол № 2
Як відомо, обдаровані діти виділяються рядом характерних особливостей:
- обдаровані діти мають добру пам’ять, особистий світогляд;
- в них добре розвинута свідомість;
- обдаровані діти, як правило, дуже активні і завжди чимось зайняті;
- вони настирливі в досягненні результату у сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук;
- хочуть вчитися і досягають у навчанні успіхів. Навчання дає їм задоволення;
- вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути у суть речей і явищ, вміють фантазувати;
- обдаровані діти з задоволенням виконують складні і довгострокові завдання;
- вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно думати, маніпулювати логічними операціями, систематизувати, класифікувати і узагальнювати їх.
Розвиток обдарувань та нахилів учнів здійснюється такими шляхами:
- Включення у структуру уроку інформатики проблемних, евристичних методів роботи, різних форм організації навчальної діяльності.
- Забезпечення участі школярів у позакласних заходах з предмета, у заняттях гуртків з інформатики.
- Створення умов для самостійної діяльності.
- Створення умов для участі учнів у олімпіадах, турнірах, конкурсах з інформатики.
При роботі з обдарованими дітьми можуть бути використані наступні форми навчання:
індивідуальні, фронтальні, групові, дискусійні
•
- Фронтальні: заняття-дискусії, семінари, дебати, організаційно-діяльні ігри (ОДІ), рольові ігри.
•
- Групові заняття: парні, постійні групи з переміною функцій їх учасників, груповий поділ класу з однаковим завданням, з різним завданням, із загальним звітом кожної групи перед всім класом.
Немає коментарів:
Дописати коментар